20 Mart 2012 Salı

AVM'ye giden kadın eşi tarafından dövüldü

Evlilik yıldönümünde eşine hediye almak için alışveriş merkezine giden kadın, eşi tarafından 7 saat boyunca dövüldü.


Evlilik yıldönümünde eşine hediye almak için alışveriş merkezine giden kadın, "Oraya düzgün insanlar gitmez. Sevgili mi bulmaya gittin?" diyen eşi tarafından 7 saat boyunca dövüldü.

4 çocuk annesi Rabia Duman, 19 Mart 2011 tarihinde evlendiği eşi Kemal Duman'a, evlilik yıldönümünde hediye almak üzere yengesi ile bile beraber alışveriş merkezine gitti.

Rabia Duman ve hamile yengesi, bir şeyler yemek için alışveriş merkezindeki kafeteryaya oturduklarında, Kemal Duman aradı. Duman eşinin alışveriş merkezinde olduğunu öğrenince, "Oraya doğru düzgün insanlar gitmez. Sevgilimi aramaya gittiniz?" diye bağırdı. Bunun üzerine Rabia Duman korkudan annesinin evine gitti.

Kemal Duman gece eşini aldı. Daha sonra 02.00'den sabah saat 09.00'a kadar Rabia Duman'ı döverek komalık etti. Eşinin kendisini öldürmesinden korkan Duman, "Lütfen beni kurtarın. Jandarmayı arayın" yazılı notu aşağıdan geçen kişinin önüne attı. Ardından da yangın merdiveninden inerek birinci kattaki komşusuna sığındı. Bu sırada jandarmalar gelip kadını kurtardı

Eşi Rabia Duman'ın şikâyeti üzerine uyurken evinden alınan Kemal Duman, sevk edildiği adliyede "Eşini öldürmeye teşebbüs" suçundan tutuklandı. Duman savunmasında “62 bin liraya ev alıp üzerine yaptım. Benden kurtulmak için iftira atıyor. Onu ben dövmedim” dedi. Annesinin yanına sığınan Rabia Duman ise en kısa zamanda boşanacağını söyledi. Duman, 3 ay önce de eşinin kendisini yine sudan bahaneyle dövdüğünü, kıskançlık yüzünden kendisini evden çıkartmadığını, telefonla bile konuşturmadığını belirtti. Eşinin cezaevinden çıktıktan sonra kendisini rahat bırakmayacağından korktuğunu belirten Duman, “Tutuklandı. Ancak 2 gün sonra bırakırlar. Ben o zaman ne yapacağım? Devamlı beni ölümle tehdit ediyordu. Boşanana kadar bana koruma verilmesini istiyorum” dedi.

Kaynak: ETHA