12 Mart 2012 Pazartesi

Öldürülen Sokak Köpeğini Sırtlayıp Başkanı Protesto Etti

Samsun'un Vezirköprü İlçesi'nde 32 yaşındaki Yalçın Sarıkaya, belediyenin zehirlediğini iddia ettiği sokak köpeğini tepki olarak İlçe Belediye Başkanı AKP'li İbrahim Sadık Edis'in evinin kapısının önüne bıraktı.

Samsun'un Vezirköprü ilçesinde hayvansever Yalçın Sarıkaya, akşam belediye ekipleri tarafından zehirlendiğini iddia ettiği sokak köpeğini, Köprülüler Caddesi üzerindeki bir kaldırımda bulduğunu belirterek, Dayanamadım, çok üzüldüm. Onlarında canı var. Neden öldürüyorlar yazık günah değil mi diyerek tepki gösterdi. Tepkisi sözlü olarak dile getiren Sarıkaya, daha sonra köpeği kaldırımdan kaldırıp 250 metre omuzunda taşıyarak Belediye Başkanı İbrahim Sadık Edis'in evinin önüne götürerek kapısına bıraktı. Hayvansever genç, "Ben şimdi bu köpeği belediye başkanının evinin önüne bırakarak kendisini protesto ediyorum. Başkan ilçeye köpek barınağı yapacak onlara sahip çıkacaktı. Ama hepsi yalanmış" diye konuştu.

HABERİM YOK

Başkanın evinin önündeki köpek daha sonra belediye ekipleri tarafından kaldırıldı. Belediye Başkanı İbrahim Sadık Edis ise, konuyla ilgili olarak "Benim haberim yok. Ben şu anda İstanbul'dayım. Ölen köpeği benim eskiden oturduğum evin önüne bırakmış. Biz köpek zehirlemedik. Bizim bir ilgimiz yok. Zaten bir şey olduğunda hemen belediyeden biliyorlar" dedi.

DHA
Kaynak: Haberler.com