1 Mart 2012 Perşembe

Hükümetin her eve bir tutuklu kampanyası sürüyor: 487 kişiye soruşturma

Diyarbakır Özel Yetkili Cumhuriyet Başsavcılığı, Bismil İlçesi'nde "Kendimi ihbar ediyorum. Ben de bu suçu işledim, işliyorum" kampanyasına katılan 487 kişi hakkında soruşturma açtı. 

 
BDP tarafından "KCK" adı altında yapılan operasyonlara karşı başlatılan "Kendimi ihbar ediyorum. Ben de bu suçu işledim, işliyorum" kampanyası kapsamında kendini ihbar edenler hakkında soruşturmalar açılıyor.

2 Kasım 2011'de başlayıp 2011 yılı Aralık ayı sonuna kadar devam eden ihbar kampanyasında ortalama 4 bin 181 siyasetçi kendisini ihbar ederken, Diyarbakır'ın Bismil İlçesi'nde kampanyaya katılıp kendini ihbar eden 487 kişi hakkında Diyarbakır Özel Yetkili Cumhuriyet Başsavcılığı soruşturma başlattı. Haklarında soruşturma açılanlar savcılığa gidip ifade verecek.

Kaynak: Haberlink